Samsung Pop up

#brandstoremanagement
#popupshop

In april 2017 lanceerde Samsung de S8. Om dit toestel dichter bij de consument te brengen, openden ze een pop up store in het Wijnegem Shopping Center. Niet verkopen maar wel de complete Samsung ervaring meegeven aan de consument. Van het uittesten van de Gear VR tot het graveren van je Samsung cover en professionele uitleg over het toestel, alles was mogelijk!

We brengen de Samsung S8 dichter bij de consument!

We brengen de Samsung S8 dichter bij de consument!

In minder dan 3 weken tijd rekruteerde Hamilton Bright een team van 3 fulltime verkopers, 4 parttime verkopers en 1 shop manager die elke dag opnieuw paraat stonden om een onberispelijke Samsung beleving te verzorgen. Voor de start van de pop up store organiseerde we een intensief 3 daags training camp om de verkopers helemaal klaar te stomen voor hun 12 weken durende uitdaging.

En een succes was het! Meer dan 6000 mensen hebben er de Gear V uitgetest en waren laaiend enthousiast. Woorden als “Ongelooflijk”, “Dank je wel”, “Wauw, wat een service”, “Prachtig”, … hoorden we dagelijks. Zeker voor herhaling vatbaar!